ΚΕΝΤΡΟ ΠΟΔΙΟΥ

Loading...

Πέμπτη, 2 Ιουλίου 2015

Τι πρέπει να γνωρίζετε πριν αγοράσετε παιδικά παπούτσια

7 συμβουλές πριν αγοράσετε παιδικά παπούτσια

Το παιδάκι σας κάνει τα πρώτα του βήματα; Πρέπει να είστε προσεκτικοί και καλά ενημερωμένοι όταν αγοράσετε τα παπουτσάκια του, αφού δεν είναι καθόλου απλή υπόθεση!
Καταρχήν πάρτε το παιδί μαζί σας, για να δοκιμάσει τα παπούτσια. Η αλήθεια είναι ότι δεν μπορεί να σας πει αν το ενοχλούν ή όχι, αλλά θα σας βοηθήσει να επιλέξετε το σωστό παπούτσια αφού ακολουθήσετε τις συμβουλές των ειδικών από το ΚΕΝΤΡΟ ΠΟΔΙΟΥ:
1. Μην αγοράζετε σκληρά παπούτσια, θεωρώντας ότι θα μαλακώσουν. Τα παπούτσια των παιδιών πρέπει να είναι από την αρχή μαλακά, αναπαυτικά, από υλικό που επιτρέπει στο πόδι να αερίζεται. Επίσης πρέπει να αλλάζουν όταν είναι φθαρμένα και όταν δεν υποστηρίζουν σωστά το πόδι του παιδιού.
2. Βεβαιωθείτε ότι υπάρχει λίγο κενό μπροστά από το μεγάλο δάχτυλο. Υπολογίστε 1-1,5 εκατοστό, όχι περισσότερο, ώστε να μην «παίζει» το πόδι του όταν περπατάει. Είναι σημαντικό το παπούτσι να αγκαλιάζει τη φτέρνα, χωρίς να την πιέζει, αλλά ούτε να βγαίνει το πόδι. Μην αγοράζετε μεγαλύτερο νούμερο παπούτσια, γιατί «τα πόδια του μεγαλώνουν γρήγορα». Θα δυσκολέψουν στο περπάτημα, θα γίνουν αιτία για σοβαρά προβλήματα αργότερα στη ζωή του και ενδέχεται να γίνουν και αιτία ατυχήματος.
3. Πιέστε και τις δύο πλαϊνές πλευρές του παπουτσιού, πρέπει να πιέζονται ελαφρά.
4. Συχνά το ένα πόδι είναι λίγο πιο μεγάλο από το άλλο. Δοκιμάζετε πάντα και τα δύο, δεξί και αριστερό παπούτσι, και φυσικά αγοράστε τα πιο άνετα.
5. Προτιμήστε παπούτσια που δεν γλιστρούν εύκολα. Αν έχουν σόλα, καλό είναι να τα πάτε σε έναν τσαγκάρη να σας βάλει ειδικό υλικό για να μην γλιστρούν ή να τα τρίψει.
6. Παιδιά κάτω των δύο ετών είναι σωστό να φορούν παπούτσια κλειστά μπροστά, παπούτσια που κρατούν σταθερό τον αστράγαλο και που δένουν με αυτοκόλλητες ταινίες. Τα καλοκαιρινά παπούτσια πρέπει να έχουν «τρύπες» για να αερίζεται το πόδι και τα παιδιά να φορούν βαμβακερές κάλτσες.
7. Αφού έχετε ακολουθήσει όλες τις συμβουλές και επιτέλους αγοράσετε τα παπούτσια, βάλτε το παιδί να τα φορέσει στο σπίτι και να περπατήσει για πάνω από 45 λεπτά. Αν δείτε ερεθισμούς στα πόδια του αλλάξετε τα!

Τετάρτη, 1 Ιουλίου 2015

Μάθετε γιατί οι σαγιονάρες μπορούν να βλάψουν σοβαρά την υγεία σας

Το καλοκαίρι οι σαγιονάρες πρωταγωνιστούν στην καθημερινότητα μας. Αν ρωτήσετε τον ποδίατρό σας όμως θα σας πει ότι οι σαγιονάρες δεν είναι η καλύτερη επιλογή υποδήματος, γιατί προκαλούν πολλά προβλήματα στα πόδια.
Καλό είναι λοιπόν να φοράμε σαγιονάρες σε ειδικές περιπτώσεις, όπως για περπάτημα στην παραλία, στην πισίνα, στα αποδυτήρια, ή για μια γρήγορη βόλτα. 
Για έντονο περπάτημα, πεζοπορία, ή άλλα αθλήματα οι σαγιονάρες είναι ακατάλληλες.
Πέρυσι, στις Ηνωμένες Πολιτείες οι σαγιονάρες ήταν η αιτία για 25.000 τραυματισμούς, που κατέληξαν στα επείγοντα περιστατικά, σύμφωνα με την έκθεση της Επιτροπής Ασφάλειας Καταναλωτικών Προϊόντων των ΗΠΑ.
Γιατί οι σαγιονάρες μπορούν να βλάψουν την υγεία σας

ΙΑΤΡΙΚΕΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ - EXTRA channel 17 06 2015

Πέμπτη, 25 Ιουνίου 2015

Στο ΚΕΝΤΡΟ ΠΟΔΙΟΥ η καθαριότητα και η αποστείρωση των εργαλείων μας είναι υποδειγματική!

Στο ΚΕΝΤΡΟ ΠΟΔΙΟΥ θεωρούμε μείζονος σημασίας την προφύλαξη της υγείας των ασθενών μας, αποκλείοντας κάθε πιθανότητα προσβολής τους από μικροοργανισμούς που μολύνουν τις επιφάνειες των χώρων, των εργαλείων και των υλικών που χρησιμοποιούμε. Μοναδική λύση για την αποφυγή μόλυνσης των ασθενών και του προσωπικού μας, αποτελεί η αποστείρωση των εργαλείων, καθώς και η απολύμανση των επιφανειών τόσο στις αίθουσες θεραπείας, όσο και σε όλο τον χώρο μας!
Αποστείρωση ιατρικών εργαλείων στο ΚΕΝΤΡΟ ΠΟΔΙΟΥ

Παρασκευή, 19 Ιουνίου 2015

Τα 52 οστά των δύο ποδιών μας αποτελούν το 25% όλων των οστών του σώματος μας.

Το κάθε πόδι έχει 107 συνδέσμους, 26 οστά, 19 μυς και τένοντες και 33 αρθρώσεις
Το πόδι ενός ενηλίκου είναι μια πολύπλοκη κατασκευή, ένα αριστούργημα τέχνης και μηχανικής. Αποτελείται από 26 οστά, που συνδέονται μεταξύ τους και κινούνται χάρη σε έναν πολύπλοκο ιστό από μυς και συνδέσμους.
Τα 52 οστά των δύο ποδιών μας αποτελούν το 25% όλων των οστών του σώματος μας. 
Στο ΚΕΝΤΡΟ ΠΟΔΙΟΥ σας προτρέπουμε να φροντίζετε και να αγαπάτε τα πόδια σας!

Τρίτη, 16 Ιουνίου 2015

Αισθάνεστε τα πόδια σας βαριά και πρησμένα; Ίσως πρέπει να αλλάξετε κάτι στην διατροφή σας, και αυτό το «κάτι», μάλλον είναι το αλάτι.

Για να αποφύγουμε την πέρα από το φυσιολογικό συσσώρευση υγρών στο σώμα μας καλό είναι να περιορίσουμε τη λήψη νατρίου και να αυξήσουμε το κάλιο στη διατροφή μας. 
Στο μαγείρεμα μπορούμε να αντικαταστήσουμε το αλάτι με μπαχαρικά και μυρωδικά και στις σαλάτες με σκόρδο, κρεμμύδι, λεμόνι.Τροφές που κρύβουν μεγάλες ποσότητες αλατιού είναι τα παστά, το επεξεργασμένο κρέας, πολλά σνακ και οι κονσέρβες. Θα εκπλαγούμε με τις ποσότητες αλατιού στα συσκευασμένα τρόφιμα, όταν… μπούμε στον κόπο να διαβάσουμε τις ετικέτες.
Κατά μέσο όρο, καταναλώνουμε 3.400 mg νάτριο την ημέρα, ενώ η συνιστώμενη πρόσληψη για έναν ενήλικα - που δεν πάσχει από υπέρταση - είναι τα 2.400 mg, που ισοδυναμεί με 6 γρ. αλατιού.
Καλό επίσης είναι να αυξήσουμε το κάλιο στη διατροφή μας, αφού έχει την ιδιότητα να αυξάνει την απέκκριση του νατρίου από τον οργανισμό μας. Το κάλιο είναι ένα από τα σημαντικά μέταλλα του οργανισμού και μας προστατεύει από την υπέρταση, τις πιθανότητες εμφάνισης εγκεφαλικού επεισοδίου και τα καρδιακά νοσήματα. Τροφές πλούσιες σε κάλιο είναι: οι γλυκοπατάτες, η σάλτσα ντομάτας, τα χόρτα του παντζαριού, τα φασόλια, το γιαούρτι, τα μύδια, και η μπανάνα. Επίσης τα πράσινα φυλλώδη λαχανικά (σπανάκι, μπρόκολο, λαχανάκια Βρυξελλών, αρακάς), οι πατάτες, τα μανιτάρια, τα φρούτα (σταφύλια, βατόμουρα, βερίκοκα, πορτοκάλια, μήλα, καρπούζι,πεπόνι, το αβοκάντο (ναι το αβοκάντο είναι φρούτο!) και οι ξηροί καρποί είναι οι κυριότερες πηγές καλίου.

Πέμπτη, 11 Ιουνίου 2015

Τι είναι οι μυρμηγκιές; Πρέπει να επισκεφτώ ποδίατρο αν εμφανιστεί μυρμηγκιά στο πέλμα μου;

Οι Μυρμηγκιές εμφανίζονται συνήθως στα χέρια και τα πόδια, αλλά ενδέχεται να εμφανιστούν και σε άλλα μέρη του σώματος. Πρόκειται για μολυσματική νόσο, που οφείλεται στον ιό HPV. 
Όταν εμφανίζονται στα πέλματα των ποδιών τότε ονομάζονται πελματιαίες μυρμηγκιές. Η επιφάνειά τους είναι ανώμαλη, εξογκωμένη, σπογγώδης, παχιά και αν δεν αντιμετωπιστούν, μπορεί να γίνουν επώδυνες, προκαλώντας ακόμα και σοβαρά προβλήματα στο περπάτημα. 
Αν παρατηρήσετε κάτι που μοιάζει με μυρμηγκιές πρέπει επειγόντως να επισκεφθείτε τον ποδίατρό σας.
Η μετάδοση της νόσου γίνεται με άμεση επαφή. Μπορεί όμως να γίνει και εμμέσως, μετά από χρήση αντικειμένων, όπως πετσέτες, σαγιονάρες, ή και κοινόχρηστων χώρων, όπως δάπεδα σε πισίνες και αποδυτήρια. Συνήθως, είναι μεγαλύτερες από τις κοινές μυρμηγκιές και πιο επίπεδες, λόγω της πίεσης που ασκείται στο πέλμα του ποδιού κατά το περπάτημα. Συχνά, αναπτύσσονται κάτω από τα σημεία που πιέζονται περισσότερο, όπως οι πτέρνες ή το ακροστήριγμα του πέλματος. Εάν κοιτάξετε πιο προσεκτικά, θα παρατηρήσετε μικρά μαύρα στίγματα μέσα στη μυρμηγκιά των ποδιών. Δεν πρόκειται, όπως πιστεύουν πολλοί, για τις ρίζες τις μυρμηγκιάς. Τα μαύρα στίγματα προκαλούνται από την αιμορραγία των αγγείων εξαιτίας τις πίεσης που ασκείται στη μυρμηγκιά όταν στέκεται ή περπατάει κανείς.
Μυρμηγκιές